Biljetter 2020

På grund av coronapandemin kommer vi att släppa ett begränsat antal publikplatser för 2020 års upplaga!

Boka biljett
Vi släpper inom kort biljetter som ni kan boka. Mer information kommer.

Entrépris
Då vi inte kan garantera att regeringen inte skärper nuvarande restriktioner har vi beslutat att ha frivillig entré till festivalen, det vill säga från 0:- och uppåt. Om ni väljer att betala några kronor så stöttar ni den ideella föreningen AlternativaCultura, som arrangerar festivalen!

Vi sänder Online
Eftersom vi inte kan välkomna en stor publik så kommer vi istället att streama och sända festivalen online så ni alla kan ta del av den hemma i tv-sofforna. Mer information om detta hittar ni senare i programmet.

Lokalen och smittsäkerheten
Vi kommer hålla till på Kulturcentrum i Sandviken och i den stora salen ”Musikverket”, vilket garanterar att vi kan hålla avstånd mellan sällskapen. Vi rekommenderar alla att följa Folkhälsomyndighetens riktlinjer och alla som har minsta lilla symptom att stanna hemma. Vi hoppas att alla hjälper till att göra detta till ett event som känns tryggt för alla.