Biljetter

Två dagar (12-13 nov): 200 kr

För förköp – se nedan.

Biljetter i dörren
* Vi tar Swish och PayPal.
* Kontanter = endast jämna pengar
* Ej kortbetalning
Biljetter i dörren säljs i mån av plats.

Förköp
Det finns två sätt att förköpa en biljett till årets festival:

1 Via Kulturcentrum, Sandviken
Gå till denna länk: sandviken.se/kulturcentrum

2 Via föreningen genom PayPal eller Swish.
Ni anmäler då intresse att reservera en biljett genom att fylla i formuläret här. Ni kommer då få mail med information om hur ni betalar.
Antalet biljetter är begränsade.

Hotell
I år har vi ett festivalhotell! Alternativfesten samarbetar med Best Western Hotell Hedåsen och där kan ni boka boende till festivalpriser!
Dubbelrum 600 sek/person
Enkelrum 850 sek
Frukost och parkering ingår.
Mer om hotellet: hotellhedåsen.se

Det går ej boka via hemsidan. Ni bokar genom att antingen:
Maila: info@hotellhedasen.se
Ringa: 026-251200
Ange ”Alternativfesten” för att boka till detta erbjudande.

Lokalen och smittsäkerheten
Eftersom vi ännu lever i en pandemi rekommenderar vi alla att följa Folkhälsomyndighetens riktlinjer och alla som har symptom att stanna hemma. Vi hoppas att alla hjälper till att göra detta till ett event som känns tryggt för alla. Om någon får symptom under pågående evenemang ber vi er vänligen lämna lokalen och i samband med detta påkalla gärna en publikvärds uppmärksamhet. Med reservation för ev. ändringar och förändrade restriktioner.

Tillgänglighet
Lokalerna är tillgänglighetsanpssade. Kontakta oss gärna om du har frågor. Du kan även vända dig direkt till Kulturcentrum Sandviken med frågor om tillgänglighet för dig som besökare.

Vi spelar in och sänder
Då vi spelar in denna festival och även har ambition att sända material online kommer vi ha kameror i lokalen som filmar eventet. Som publik kan du hamna på bild. Detta är du som besökare medveten om och godkänner.

Stöd föreningen
Om ni vill stötta oss utöver att köpa biljetter kan ni stötta den ideella föreningen AlternativaCultura, som arrangerar festivalen! Swish: 123 395 0003 (ange ”stöd”)

Allmänna villkor